poniedziałek, 6 lutego 2012

Jeszcze tydzień....



Siemka.Jeszcze tydzień ferii zostało dla mnie trochę mało,ale i tak nie mam nic do robienia w domu po za siedzeniem na necie i czytaniem książki bo jest bardzo ciekawa tytuł tej książki to "mam dość" autora nie pamiętam.Tytuł nie za ciekawy ale książka wciągająca.....Wczoraj na przykład wieczorem miałam przeczytać tylko cztery strony i miałam pójść spać,a przeczytałam ok.dziesięciu stron.......polecam wszystkim choć autora nie podałam :) Dziś zamierzam po za siedzeniem w domu i słuchaniem muzyki wybrać się na dłuższy spacer....bo obiecałam sobie że w ferie ani razu nie zajrzę do książek szkolnych i dlatego wcześniej jak zawsze odrobiłam prace domową żebym odrazu po feriach nie dostała jedynki za brak pracy domowej.....:)
Dzisiejszy post będzie o modzie i teraz kilka inspiracji dodam i kolejną piosenkę na koniec jak zawsze bo nie wiem co jeszcze napisać .....to tyle pa*









 Oraz jedna inspiracja czterech  fryzur którą znalazłam przypadkowo......


11 komentarzy: