niedziela, 5 lutego 2012

Niedziela*

Siemka.postanowiłam coś napisać bo mam trochę czasu bo jak zwykle u mnie niedziela jest nudna .....wczoraj oglądałam wszystkie odcinki które opuściłam z triumfu miłości na dalimotion.com fajna strona.Dziś zamierzam dokończyć oglądanie bo nie obejrzałam jeszcze dwóch ostatnich odcinków....Po za tym ściągam dużo ciekawych rzeczy oraz siedzę i się nudzę w domu przed komputerem.......Dzisiejszy post będzie o fryzurach różnych bo zamierzam się obciąć tylko nie wiem jak ......byłam już dwa razy u fryzjerki to za pierwszym razem powiedziała mi że mam za krótkie włosy do tej fryzury,a za drugim że mi nie pasuje i powiedział że sama mnie obetnie tak żeby mi pasowało i zepsuła mi tylko grzywkę bo wyglądałam jak idiotka ........O to kilka propozycji może i wam się któreś spodobają.....






I oczywiście na koniec kolejna piosenka z moich ulubionych ;) to tyle pa*

5 komentarzy: